Debat Dyrmorten M45 11/07, 17:33 Peterplet M36 11/07, 17:40 Jeg kan godt lide katte 😁, jeg kunne godt tænke mig en hund, en kat og en papegøje 😎 . Men lige nu har jeg ingen dyr 🙂. Xalie M35 11/07, 18:24 Dklion M33 11/07, 18:26 Maxii X19 11/07, 19:42 Champen8b M33 11/07, 21:37 Qvist91 K33 11/07, 21:49 silkehale K31 12/07, 16:47 Ravnen synes jeg er så sej, men også jordegernet og egern generelt er jeg meget glade for, samt ræven! 😍 😍 😍 Qvist91 K33 14/07, 19:21 Champen8b M33 14/07, 21:39 Manse1990 M33 21/07, 00:15 jeg har den sødeste lille hund elsker ham over alt på jorden er totalt hunde fan men har da også har mine reptiler igennem tiden 🥰
Min top 5 i vilkårlig rækkefølge:
<ul>
<li>Ko - Selvom de oftest bare står ude på en mark og ser dumme ud, imens de gumler græs, så synes jeg alligevel de er fascinerende. De er ikke så dumme, som vi mennesker gør dem til. Dette er uanset korace.</li>
<li>Den sibiriske tiger - En utrolig flot katterace, som desværre er udrydningstruet. Heldigvis er der en masse zoologiske haver rundt om i verden, især i den vestlige verden, som gør et stort stykke arbejde for bevare arten. Dog skal man ikke besøge de steder i Asien, hvor man kan få lov til at klappe tigre, da tigrene ikke bliver behandlet særlig pænt der!</li>
<li>Rød Panda - Bare fordi den er nuttet, men også hidsig på den søde måde. Desværre også udrydningstruet, men det ser vist ud til at arten er i fremgang.</li>
<li>Hund - Især racer som Grand Danois, Tysk Schæfer, Broholmer, New Foundlander, Engelsk Mastiff, Berner Sennenhund, Landseer, Irsk Ulvehund, Sankt Bernhardshund. Generelt er jeg til store hunde, men kan da også godt lide små hunde, men skulle jeg eje hund igen, så bliver det en stor hund.</li>
<li>Springpingvin - De er enormt søde, men også ret fjollet at se på med deres hår stikkende ud til alle sider på hovedet. Enormt nysgerrige og sjove fugleart, som gerne undersøger alting.</li>
</ul>
Jeg har dog ikke selv dyr, desværre, men vil rigtig gerne have det igen. Min top 5 i vilkårlig rækkefølge: • Ko - Selvom de oftest bare står ude på en mark og ser dumme ud, imens de gumler græs, så synes jeg alligevel de er fascinerende. De er ikke så dumme, som vi mennesker gør dem til. Dette er uanset korace. • Rød Panda - Bare fordi den er nuttet, men også hidsig på den søde måde. • Hund - Især racer som Grand Danois, Tysk Schæfer, Broholmer, New Foundlander, Engelsk Mastiff, Berner Sennenhund, Landseer, Irsk Ulvehund, Sankt Bernhardshund. Generelt er jeg til store hunde, men kan da også godt lide små hunde, men skulle jeg eje hund igen, så bliver det en stor hund. Jeg har dog ikke selv dyr, desværre, men vil rigtig gerne have det igen. Dobbelt post, troede at jeg kunne lave en liste med noget smart HTML, heh. Ved dog ikke om b, <f>f</f>, i eller <k>k</k> virker. Log ind for at kommentere. |