Debat Musik

1: Mor M22
11/07, 20:44
Profilbillede af Mor

Hvad er din ynglingssang?

Tænker vi lige kan starte musik-debatten ud med at dele nogle af vores ynglingssange. Personligt er min all-time ynglingssang 'Going Crazy' af EXO men på det seneste har det været 'Bang (My Body)' af Chase Icon 🫣

Kommentar skjult, da bruger er slettet.
mikkel500 M31
11/07, 21:09
Profilbillede af mikkel500

Min favorit radio station: Music Nation Danmark. man finder den på onlineradiobox og mytuner.

Maxii X18
11/07, 21:17
Profilbillede af Maxii

Black No.1 - Type O Negative

Tordenbuks94 M30
11/07, 23:24
Profilbillede af Tordenbuks94

Jeg hopper med Maxii her. Type O Negative er legendarisk og den sang er altid lækker at sætte på. I aftes spillede Carnivore i Fredericia, som er bandet Peter Steele spillede i inden han dannede TON. Desværre gik jeg glip af det 😭

Voss X33
12/07, 00:52
Profilbillede af Voss

Jeg har ikke nogen yndlingssang. Eller det har jeg, men det kan skifte fra dag til dag. Lige nu er jeg besat af sangen Electric Callboy - Parasite.

Kinetic M39
12/07, 01:08
Profilbillede af Kinetic

Den som jeg hører mest pt. det er E-mantra - Approaching Nibiru (Eleusyn rmx)

Blondrebel K27
12/07, 01:25
Profilbillede af Blondrebel

Dr peacock warriors of Valhalla Iron maden fear of the Dark Pete and bass Window frame Ray volpe Laserbeam Kenny loggins danger zone Frequencerz renegades

Tror vi kom en del musik géngre igennem der 😂 har en bred musik smag

Kinetic M39
12/07, 01:31
Profilbillede af Kinetic

@Blondrebel det er fedt at have en bred musiksmag. Så thumbs up 😊

Blondrebel K27
12/07, 01:33
Profilbillede af Blondrebel

@kinetic tak jeg elsker bare musik 🤩 det går bare så meget godt og især hvis man har et et lækkert anlæg højtaler eller Sound bar med en lækker diskant og en spørg bass hihi 🙈

Blondrebel K27
12/07, 01:35
Profilbillede af Blondrebel

tak jeg elsker bare musik 🤩 det går bare så meget godt og især hvis man har et lækkert anlæg højtaler eller Sound bar med en lækker diskant og en spørd bass hihi 🙈

Kinetic M39
12/07, 01:36
Profilbillede af Kinetic

@Blondrebel Bad sound kills, som hifi-klubbens motto er. Det skal lyde godt, og vigtigst af alt være den lyd man har søgt 😊

Blondrebel K27
12/07, 01:40
Profilbillede af Blondrebel

Oh yes havde en gang de der cervin Vega xls6 med 6 tommer bass nøj hvor var det slik til ørene 🙈😍 når de spillede musik 🤤 det var mine små babyer savner dem

Kinetic M39
12/07, 01:45
Profilbillede af Kinetic

Hehe jeg var tæt på som 16 årig at købe Cerwin vegas nye AL1002 model. De ville have rystet huset i stykker. Kan vi rykke samtalen til gæstebog Blondrebel? så ansøger jeg 😊

Blondrebel K27
12/07, 01:57
Profilbillede af Blondrebel

Ja self 🤗

OberstKastanjeBent M30
12/07, 09:08
Profilbillede af OberstKastanjeBent

Har lidt lyst til forskellige genre hver dag:

Dubstep/rage stuff: RIOT - Overkill

Dubstep/electro: Ray Volpe - Laser (Eliminate remix)

Rock: Dizzy mizz lizzy - Amelia

Metal: System of a down - Chop Suey

Tanjapigen1996 K28
12/07, 13:18
Profilbillede af Tanjapigen1996

Luke Hemmings garden life

Mylar M33
13/07, 01:25
Profilbillede af Mylar

Magma 2001 - Bum Bum Baby Milton Jackson - In The Mood 101 Prozent - Nur Für Einen Blick (Noel Pix Club Mix) Louie Austen - Amore Andrea Doria - Bucci Bag Big Ron - Let The Freak (Timo Maas Mix) Koop - Summer sun (Markus Enochson remix) Dishwasher - You will always find me in the kitchen at parties (Alex butcher mix) Shortie vs. Black Legend - Somebody Gene Douglas - I Believe in Dreams Glenn Underground - Jaz Love #2 Gardeweg - I Need More The Love Bite - Take Your Time Modjo - No More Tears Nightcrawlers - Push The Feeling On 2003 (Terry's Vocal Mix) Killers On The Loose - Tamarama Doorslammer Safeway - I'm In Love (M Molella Remix) Olav Basoski - Opium Scumbagz Pulsedriver - Something for your mind Des Mitchell - Welcome To The Dance Ian Pooley - 900 Degrees Floorfilla - Anthem #4 Spellbound - Universe Of Life (DJ Scot Project Remix) Minimal Funk - The Groovy Thang Terminalhead - Darkness Into The Light Chicane - Love On The Run Mac Zimms - Feel What I'm Feeling ASY*S - From Past To Phuture MK2 - Nicknurmitdemkopf... DJ Shah - The Riddim Woody Van Eyden - Together Dj Hell - Copa Streamer - Zwing Ting Big Bud - Darker Than Blue Praga Khan - The Power of the Flower Blank & Jones - Beyond Time

silkehale K31
13/07, 01:36
Profilbillede af silkehale

Et udpluk med nogle af de sange jeg godt kan lide at høre. Der er mange mange flere endnu. 😊

Metallica - Nothing Else Matters Linkin Park - Caste Of Glass Nephew - Frankenstein Julie - Lige Nu Tina Dickow - My Mirror Tina Dickow - Fancy Tina Dickow - Nobody’s Man Tina Dickow - Open Wide Næsten alt med Tina Dickow Kim Larsen - Midt Om Natten Kim Larsen - Kvinde Min Kim Larsen - Moder Jord Andreas Odbjerg og Tobias Rahim - Stor Mand Tobias Rahim - Mucki Bar Nicklas Sahl - Fine On Your On Nicklas Sahl - Planets Nicklas Sahl - Holler High (cover) Nicklas Sahl - God Save The Dream The Minds Of 99 - Under Din Sne The Minds Of 99 - Barn Af Min Tid The Minds Of 99 - Gennem Tågen The Minds Of 99 - Ved Siden Af
Jonah Blacksmith - House On Fire Rocazino - All My Love Rasmus Seebach - Den Jeg Er

MegaHiro91 M33
13/07, 01:39
Profilbillede af MegaHiro91

Meget forskelligt alt efter humøret, men lytter primært til EDM (Electronic Dance Music). Dance, techno, elektronisk etc 😊 Nogle af mine yndlings hits er stadig Daddy DJ, Queen of the Night, Move Your Body og Butterfly fra de gode 90ere. Dette er self kun et ultra lille udpluk. En af mine mere nutidige favoritter er Dua Lipa med Levitating og Ava Max med My Head & My Heart.

Magix M38
17/07, 13:28
Profilbillede af Magix

Der er mange og det svinger men et par stykker:

August Burns Red - Fault Line Insomnium - Heart Like A Grave Norther - Mirror of Madness Rise Against - Injection Lagwagon - Poison in the Well Pennywise - Western World

LeimAsnikr M31
19/07, 22:32
Profilbillede af LeimAsnikr

Arto minder mig om: Tool - The Pot

Cosby M30
20/07, 17:55
Profilbillede af Cosby

Lige pt er det: Ran D. Mark with a K - Another Love Mavzy grx, Amero, Julia Hallesen - Kings & Queens Joyner Lucas - Isis Disorted Dreams - Acid Cry Sleepy Hollow - 2055

Kommentar skjult, da bruger er slettet.
4: Tauu X34
31/07, 00:03
Profilbillede af Tauu

Det må klart være CYBERGIRLZ fra Sillypoo på youtube. 😍

5: Poltergeist M47
06/08, 17:30
Profilbillede af Poltergeist

Det er alt efter mit humør, nogle gange metalik, ganster, pop, men en sang hører jeg altid, når jeg skal ud og "efterforske" okulte steder. Pet Demon, den sætter både mig og dem eg køre med i det rette humør, også selv om, det er en popsang (tror jeg, kender ikke helt forskelle på div. genrer). Jeg mener jeg, fandt denne på spotify eller Youtude kan jeg ikke huske, men den sidder bare fast nu. Jeg har taget billedet til min profil fra youtube, da den er åben. Sangen hedder Pet Demon, af A Demon...

6: Fotografen M41
14/08, 21:20
Profilbillede af Fotografen

Evermore fra Beauty and the Beast fra 2017. 😅

7: Jyden32 M33
08/09, 00:36
Profilbillede af Jyden32

1 - Mor: Lige nu er de So far away med avenged sevenfold ❤️

8: ScrumptiousDawg M25
10/09, 17:14
Profilbillede af ScrumptiousDawg

In My Room I Beat My Lego Block - BeatsBoomingBang

9: pink94 K30
I går 12:10
Profilbillede af pink94

Alt med ude af kontrol 🙈🙈

Log ind for at kommentere.

  Regler Privatliv Cookies Lys/mørk
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm