Debat Litteratur

1: MegaHiro91 M33
13/07, 01:33
MegaHiro91

Anbefalinger af manga (og anime)?

Siden vi ikke har en dedikeret manga chat opretter jeg en her :-)

Selv læser jeg for tiden Akane-Banashi, der handler om en ung pige der vil være historiefortæller. Medalist der handler om en pige der vil være kunstskøjteløber. Og Ya Boy Kongming der (igen) handler om en pige der ønsker at blive sangstjerne, med twisted at den berømte kinesiske krigsstratek "Kongming" er blevet genfødt i det moderne Tokyo og sværger at hjælpe hende da han bliver rørt af hendes sang :-)

Mor M22
13/07, 22:50
Mor

Ooo, har ikke læst manga / set anime i et stykke tid så følger lige med. Men har sidst læst Sue & Tai-chan som er en manga om en ældre kat og en yngre kat der mødes og skal være venner yadayada, synes den er nem at læse og dejlig hvis man ikke gider at læse noget heavy! 😊

KevKevsen M30
13/07, 23:53
KevKevsen

Ya Boy Kongming er en kæmpe banger.

Hvis du har nogen interesse i krig og historie, så kan jeg varmt anbefale Kingdom. Mangaen kan jeg ikke sætte en finger på, men hvis du ønsker at gå i krig med adaptionen i Anime, så skal du nok være forbered på elendig animation i den første og lidt af anden sæson.(Ligner næsten noget fra en cutscene i et PS2 spil) 🤣

Katriine K22
16/07, 18:06
Katriine

Det er et stykke tid siden jeg har haft en manga i hænderne, men jeg kan helt klart anbefale Haikyuu - både mangaen OG animeen! Jeg synes simpelthen, at den er så hyggelig og sjov på sådan en virkelig high school agtig måde, hvis du forstår hvad jeg mener haha

Ellers er jeg også super glad for Tokyo Revengers, som handler om en masse kiddos, der leger gangster i Tokyos gader. Teknisk set er det faktisk en time travel fix-it, men jeg synes den er vildt spændende, og jeg er helt tosset med konceptet. Aner ikke, om det var en dårlig beskrivelse af mangaen eller ej😂

2: AnotherHeretic X32
13/09, 21:28
AnotherHeretic

Berserk og Uzumaki

3: OfficzarHipstar M34
22/09, 07:18
OfficzarHipstar

Berserk manga og 97' anime👍

Log ind for at kommentere.

Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm