Debat GamingNogen der gamer CS?Er for nyligt hoppet fra forten og over til CS (har omkring 45 timer på nuværende tidspunkt), så kunne godt bruge nogle flere på steam der gamer CS :D Er man frisk på at game skal man dog være indforstået med at jeg stort set altid streamer det på twitch :D MagnusK M29 16/07, 06:47 Jeg kunne da godt være klar på at give det et forsøg! 😊 Min vennekode er 145354410 du tilføjer mig bare så kan vi aftale nærmere der på 😊 Jeg spiller selv cs2, spiller det alene da mine andre kammerater ikke gider og spille cs mere, kunne da være hyggeligt nok og spille med dog ligger jeg i silver 2 Du er velkommen til og tilføje 133501944 Jeg kørte død i cheaters i CS:GO, forsøgte mig med high level play, men det er for stressende som hobby, når man har så meget ved siden af. Dog omkring 7-9000 timer i CS:GO, og så snart valve minimerer cheater problematikkerne, så kan man sikkert godt få mig til at spille igen i CS2 🤣 7 - Iffemus: Smurfs er jeg ligeglad med. Nu nåede jeg også op på et niveau hvor der ikke rigtig var noget der hed smurfing mere(medmindre det var team-smurfing), men før jeg gjorde det, så brugte jeg de replays og oplevelsen på at lære hvordan de spillede(selvom de typisk spiller meget anderledes på højere niveau, så forskellen er typisk i væsentligt bedre og mere stabilt aim og preaim) Og ja, cases er bare "lovlig" gambling for børn... 😜 9 - FrkFlab: Det skal nok komme! Et godt tip er at lære fundamenterne først. nades, smokes, flashes, movement, positioning, advantage plays, sound recon, economy osv. før du går igang med at træne aim 😃 Aim er en af de mindre vigtige detaljer i spillet, selvom man skulle tro det var det vigtigste 😃 Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm