Debat KærlighedAldersforskel i forholdHvor stor en betydning har aldersforskel, når I dater? Tja, ved ikke med dig, men da jeg var i starten af 20'erne, syntes jeg egentligt heller ikke jeg havde så meget tilfælles med dem på 15.. Men måske det bare er mig? Max 12 år ældre end mig. Jeg er selv fra 1993. Det øjeblik de kan være mine forældre bakker jeg helt tilbage. Modenhed er det krav her om de så er 18 eller 40 men tror umiddelbart min nedre grænse hedder 20 og min øvre hedder 30 Alder er bare et tal men foretrækker en kvinde der er ældre og gerne pluds 10 år da jeg gerne vil have en moden kvinde og en kvinde det ved hvad hun. Vil og seksuelt har erfaring er 24 nu så 19-30 altså alder opaf er ikke det der betyder super meget for mig så længe ma har det godt sammen og man har noget at snakke om så vil jeg sige at alder ikke gøre så meget self er det ikke fedt hvis man dater en der kunne være end mor Fx men elels så er jeg meget sådan alder kommer ikke først Jeg bevæger mig personligt ind for 8-10 år. jeg vil godt være ældst i et forhold, men vil ikke ha noget i mod og finde en der er lidt ældre end mig, men nu er jeg også nået en alder der er der efter, 27 - CarstenL89: Der skal da nok være en derude, som gerne vil date dig Log ind for at kommentere. |