Debat Musik og kultur

1: Retro M33
16/07, 05:20
Profilbillede af Retro

Festivaller

Nogen der har været til festivaller, som de vil dele lidt erfaring med?
Koncerter kan også gå an :)
Har selv været til: Tomorrowland, Tinderbox, Grøn, Vi elsker 90'erne, Gravity og AiaSound.

Gad godt prøve: BigSlap, Indian Spirit og Roskilde.

Tordenbuks94 M30
16/07, 09:48
Profilbillede af Tordenbuks94

Har været til Smukfest, Copenhell, Wacken og Roskilde, oftest som medhjælper da det giver en gratis billet samt andre fordele

Smukfest er super hvis du skal have familien med. Super meget hygge.

Copenhell hvis du er til metal. De plejer at have en masse fede aktiviteter som Urban High Roping og Smadreland, men det er alt sammen lukket nu.

Wacken er Copenhell men Roskilde-størrelse. Kæmpe festival med uendeligt mange ting at kigge på. Det er enormt godt skruet sammen og de har noget af det bedste mad og merch jeg har oplevet på en festival.

Roskilde er et kæmpe mix af alting. Man skal lige undersøge hvilke camping områder der er gode, for mange af dem er fyldt med 16-årige der tager stoffer og smadrer andre folks telte. Men det er altid fedt at besøge de store camps i Dream City. Modsat andre festivaller så foregår det meste af underholdningen, i min optik, i camping området

duch11 M34
16/07, 13:24
Profilbillede af duch11

Har været til nogle "normale" festivaller:

• Nibe Festival (mini skanderborg Festival i Nordjylland)
  • Skanderborg Festival (cozy i en skov)
  • Roskilde (Introducerede mig til den fedeste festival følelse)

Derudover har jeg sent i 20'er start 30'erne været til Fællestival (tæt på Svendborg) En lille hyggelig og anderledes festival, med 2 scener og mange up and coming bands, en masse fællesskab, og alle er frivillige, selv som betalende gæst hjælper man til. Men til gengæld giver billetten adgang til gode priser på alkohol og gratis mo-kost (hvilket er fynsk for en simpel brunch) og gratis aftensmad.

Og når man hjælper til er der gratis øl og 🌱 ✨✨✨

Den bliver ikke holdt i år pga dårlig økonomi, men der er en havefest man kan deltage i, det er bare ikke Fællestival som det plejer.

Jeg har været deltager i den i .. 8 år.. eller sådan noget..

Welle97 K27
17/07, 22:46
Profilbillede af Welle97

Har vlæret på Copenhell og vil gerne til Næstved metal festival

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Lys/mørk