Debat Mad og drikkeHvordan får man den stiv hurtigt?Hvordan får man den stiv hurtigt, når man skal piske æggehvider til en dessert? Min elpisker er gået i stykker og synes det tager så lang tid at piske det i hånden, når mit piskeris er tæt på udueligt. Jeg vil gerne lave en stor pavlova til gæster, men nu virker det pludseligt som et større projekt... 1 - Myre: Smut i den lokale Føtex og køb en ny el-pisker, de koster typisk ikke mere end maks 200 kr. 2 - Willy: Har ikke noget imod det manuelle arbejde, men den er lidt hård når jeg ikke er klar til at klare opgaven ordentligt ): 3 - Chano: Det er bare lidt ærgerligt at gå med en fra smeg til føtex... Så vil jeg hellere vente på det gode i stedet for at nøjes 4 - Myre: Du kunne jo tage en bøjle du normalt ville hænge tøj på, binde en snor i hver ende, sno den rundt om dit piskeris, og så bare bevæge den frem og tilbage, så piskeriset roterer, på den måde kan du få pænt megen fart på piskeriset, uden at bruge al for megen energi. 5 - Myre: Kan ikke sige så meget om hvorvidt den er bedre, min fra Bilka, har holdt fint i flere år. 6 - Chano: Det er smart, men det er selve piskeren der ikke tænder, så det kan nok ikke lykkes 7 - Chano: Men den fra smeg er pink... Allerede der føles det bare federe 8 - Myre: Ahh.. Jeg er fuldkommen ligeglad med farverne på mine køkkenredskaber, så nok derfor jeg ikke forstår det. har stået sammen med en papfar og mange gange i køkkenet da han er kokk Har pisket en hel del man skal piske hårdt i et 8-tal man kan faktisk godt få sindssygt ondt i armen til sidst men man skal se om at blive ved indtil det skummer 15 - LeimAsnikr: Det er skrevet bag øret Fandme utroligt at der var så mange der kom med reele svar på dit spørgsmål og som ikke bare forholdte sig til overskriften, jeg er sgu imponeret og en snert skuffet! 🤣 Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm