Debat Film og serierFilm Quiz :DKan ik huske om den har været her før under opslag, men ellers en lille film leg, hvor man skal gætte filmen, ved at skrive hvor der blir sagt nogle bestemte ting :) Jeg starter :D I hvilken film bliver der sagt “I will look for you. I will find you. And I will kill you”? 51 - the1andonly: Den har jeg lige set 😃 Det er fra Iron man - Endgame 51 - the1andonly: Jeg havde ellers svaret, men åbenbart ik sendt. Men den har jeg lige set, og det er fra Iron man - Endgame 60 - the1andonly: En af Planets of the apes filmene 😊 "27, 28, 29, 30. Hmm 30 sorte og kun 29 hvide. Ser ud til at du er sort med hvide striber. Dilemma løst. God nat" 71 - the1andonly: Den siger mig ik lige noget 73 - the1andonly: Kan ik huske om jeg nogen sinde har set den, i så fald, så er det ihvert fald meget lang tid siden 😃 76 - the1andonly: Jepz 😊 78 - the1andonly: Blinkende lygter 😃 Mega fed film 😃 Aye, fight and you may die. Run, and you'll live... at least a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade ALL the days, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM! 84 - the1andonly: Så var det da meget godt gættet 😃 87 - the1andonly: Den siger mig ik lige noget 94 - the1andonly: 95 - Kinetic: Det satme mange år siden jeg har set de film 😃 98 - the1andonly: Den genkender jeg ik lige 100 - the1andonly: Ja oki 😃 Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm