Debat Gaming

1: ScrumptiousDawg M25
17/09, 21:15
Profilbillede af ScrumptiousDawg

WoW: War Within

Jer der spiller WoW, hvad syntes i om den første sæson af War Within?

2: ScrumptiousDawg M25
17/09, 21:20

Jeg er lige begyndt på WoW igen efter en lang pause, og jeg kan mærke jeg har en del gear som har ret højt ilvl ift. mobsne og de generelle drops og quest rewards der er her i starten. Håber det balancere sig lidt mere ud jo længere ind jeg kommer. Men det skal så også siges at jeg grindede en del raids inden War Within droppede.. men ja

3: Skoll M31
23/09, 18:15
Profilbillede af Skoll

Du kommer til at bruge DF gear også i lvl 80, indtil du finder bedre i heroics, delves, raids og M+. Crafted gear også selvfølgelig! Det udligner sig så snart du rammer 80, så bliver mobs væsentlig hårdere at slå ihjel, men indtil da er du overpowered med late-game DF gear.

Jeg er godt tilfreds med TWW indtil videre, men jeg er så også mest fokuseret på professions, og både gathering og crafting professions er voldsomt sjove! Raids kan føles lidt.. meh.. Men nu er det kun det første der er kommet ud, så jeg håber det bliver bedre.. Delves er gear-farming. De er lidt.. kedelige, men progression systemet gør det.. overkommeligt.

4: Neraka K33
08/10, 10:32
Profilbillede af Neraka

Jeg synes at Delves er et super alternativ til solo players, men det giver en del bøvl med raiding og M+ 😔

Jeg er glad for at jeg har en personlig tank for M+ runs 🤣

5: Skoll M31
08/10, 10:40
Profilbillede af Skoll

4 - Neraka: Delves er ikke kun solo 😃 Tag din tank med i de høje tiers, så går det MEGET hurtigere 🤣

6: ScrumptiousDawg M25
13/10, 00:12

4 - Neraka: Hvordan giver det bøvl?

7: ScrumptiousDawg M25
13/10, 00:13

3 - Skoll: Det er jo alt sammen nogle gode ting at vide! Så crafted gear er stadig godt?

8: Skoll M31
13/10, 07:46
Profilbillede af Skoll

7 - ScrumptiousDawg: Ja! Men for at holde det oppe i max ilvl skal man selvfølgelig lave late-game content for at få crests, men det er helt klart stadig 2 crafted embellish pieces der er vejen frem 😃

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Lys/mørk
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm