Debat Fri snakingen arme eller ingen ben?hvis i helt selv kunne vælge!! ville i så helst have 0 arme eller 0 ben? hvis jeg kunne vælge på min kærestes vegne ville jeg sige 0 ben for så kan han aldrig gå fra mig Jeg vil nok selv sige ingen ben, for du kan stadig bevæge dig uden ben, men uden arme er det UFATTELIG lidt du kan lave😂 2 - Daniel2578: Jeg ville sige omvendt. Okay den sidste del (skattemor) var virkelig scary. Minder mig om filmen hvor en sindsyg fan kidnapper sin y-forfatter og brækker hans ben så han ikke kan stikke af mens hun tvinger ham til at skrive en ny slutning på sin bog som er efter HENDES smag. Med det sagt ville jeg gå med nul ben. Bevares der findes proteser til begge dele men protese arme ar mig bekendt endnu ikke der hvor de kan håndtere komplekse finmotoriske bevægelser som at betjene en controller eller lægge perler. Med nul ben kan jeg stadig komme rundt med en kørestol. 5 - MegaHiro91: det var lige præcis min logik bag hellere at beholde sine arme, end sine ben. Det er pludselig mange ting du ikke kan uden dine arme, men du kan stadig komme rundt omkring, selv uden ben Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm