Debat Arto debatSidst onlineNu er der allerede en del inaktive brugere herinde - så for at man ved hvorvidt den man skriver til stadig bruger sitet, kunne du (Morten) så ikke få lavet et felt hvor man kan se hvornår en bruger sidst var online? Ja ville være en god ide. Måske med funktion hvor man kan slå det til eller fra.? Så man kan bestemme om man vil synligøre sin online status? 3 - Madsls: 4 - Otuzniak: Er du gal, jeg har scoret meget gratis VIP på den måde 🤣 Det virkede så indtil at producenterne af mobiltelefon ændrede software, så telefonerne kunne vises frem uden at der var et SIM-kort i. 😭 Nu er jeg så den pisse irriterende gut, som sætter alarmer på alle telefoner, som er på display i Bilka, Elgiganten og Power, så de ringer på alle mulige mærkelige tidspunkter. hehehe. 5 - flosk: Det kaldes telesvindel, og det kan man måske slippe afsted med som dum teenager, men går ikke lige som voksen. Slet ikke i 2024. For meget video overvågning.. Den bedre løsning er min, nemlig at jeg var medlem af redaktionen, så jeg fik det gratis. 😉 7 - Chano: Nej, jeg tror heller ikke at det vil gå i dag. 😉 Men dengang havde teleselskaberne jo brugbar SIM-kort i deres telefoner, jeg ved at rigtig mange personer, især unge, sms'ede og endda ringede fra demotelefonerne fordi det jo var "gratis". Dengang kunne telefoner jo heller ikke bruges uden, at der var et SIM-kort i dem. 13 - flosk: jeg vil gerne bede dig om at holde fokus på emnet. Vil du snakke om tyveri i gamle dage kan der helt sikkert oprettes et emne om det. Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm