Debat Politikvalg i usahvor tilfredse er i med det amerikanske valg? hvis du ik har lyst til at svare så bare svar på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er slet ikke ovehrovedet tilfreds og 10 er herremget tilfreds bonusspørgsmål: hvordan tror i valgresultatet kommer til at påvirke stemningen her på arto? 3 - skattemor: Trump har flere gange vist og indrømmet af han ingen respekt har for demokrati, ytringsfrihed og menneskerettigheder. Og jeg er stærkt bekymret for hvordan Trump har tænkt sig at "afslutte" krigen i Ukraine. Er ikke spor bekymret. Han har allerede siddet på magten i 4 år og han har været god til at holde sig ude af krige og ikke leget verdens politi patrulje. At han så vil købe Grønland og kommer med kvindesjofle kommentar, det kan jeg sagtens leve med d: Men samtidig er jeg heller ikke fan af ham Ikke særlig tilfreds. Bryder mig ikke om hans attitude, men han kan måske gøre noget godt for amerikanerne. Jeg tvivler mere på om han vil indvolvere sig ift at afslutte konflikter rundt om i verden. 10. Der er så nogle downsides i forhold til selvskaber rundt om i Europa og især Vestas og Ørsted, men der er bare ikke en fremtid med dem. Men men som jeg sagde, hvis økonomien bliver bedre i USA, så bliver det også bedre for os. -Toppe: Based 😊 Men ja lad os håbe produkterne snart bliver billigere igen, i forbindelse med bedre handels samarbejde mellem stormagterne. Jeg tvivler bare på hvor stor en forskel han gør, da han stadig har mange modstandere i kongressen og andre steder i toppen 10 - Thedreamer: du trykker på ders nummer der ude til venster man kan ikke bare skrive @ og så deres navn tror det er fordi arto ik er så super godt alvet 9 - Thedreamer: Ja håber virkelig også på det 🙏🏻 Og ja der er stadig nogle kræfter der går imod ham. :/ nå ja, og så er der jo lige klimakrisen, som Trump er helt ligeglad med.. Han er i det hele taget ikke særlig glad for videnskab, hverken når det kommer til klima, køn eller social ulighed. Jeg har ingen ord 🫠 eller, jo. Jeg har 1000-vis. Men nej … r.i.p klimaet. Drill, baby, drill. Bare amerikanerne har billig brændstof og de rige mennesker kan flyve i privatfly 😎 Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm