Debat Politik

1: skattemor K20
06/11, 21:15
skattemor

valg i usa

hvor tilfredse er i med det amerikanske valg? hvis du ik har lyst til at svare så bare svar på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er slet ikke ovehrovedet tilfreds og 10 er herremget tilfreds

bonusspørgsmål: hvordan tror i valgresultatet kommer til at påvirke stemningen her på arto?

2: nite X43
06/11, 21:19
nite

-11 bekymret 😞

3: skattemor K20
06/11, 21:20
skattemor

2 - nite: ka du uddybe

4: nite X43
06/11, 21:24
nite

3 - skattemor: Trump har flere gange vist og indrømmet af han ingen respekt har for demokrati, ytringsfrihed og menneskerettigheder.

Og jeg er stærkt bekymret for hvordan Trump har tænkt sig at "afslutte" krigen i Ukraine.

5: Thedreamer M25
06/11, 21:41
Thedreamer

Er ikke spor bekymret. Han har allerede siddet på magten i 4 år og han har været god til at holde sig ude af krige og ikke leget verdens politi patrulje.

At han så vil købe Grønland og kommer med kvindesjofle kommentar, det kan jeg sagtens leve med d:

Men samtidig er jeg heller ikke fan af ham

6: LarsA81 M42
06/11, 22:46
LarsA81

Ikke særlig tilfreds. Bryder mig ikke om hans attitude, men han kan måske gøre noget godt for amerikanerne. Jeg tvivler mere på om han vil indvolvere sig ift at afslutte konflikter rundt om i verden.
Og så begriber jeg ikke at en mand der er anklaget for så mange overtrædelser kan stille op til at blive valgt som præsident. Politics = Politricks.

8: Toppe M32
07/11, 11:30
Toppe

10.
Han kommer til at bringe fred mellem Ukraine og Rusland. Der kommer til at være kun 2 køn i USA, så woke-virussen vil forhåbentlig bliver mindre der og derved også Europa. Der kommer til at være et mere økonomisk stabilt USA og et stærkere USA må kunne bringe noget godt for Europa.

Der er så nogle downsides i forhold til selvskaber rundt om i Europa og især Vestas og Ørsted, men der er bare ikke en fremtid med dem. Men men som jeg sagde, hvis økonomien bliver bedre i USA, så bliver det også bedre for os.
Det er bare skønt at kongen er tilbage 🤗
Og husdyrene er reddet!! 😍

9: Thedreamer M25
07/11, 15:23
Thedreamer

-Toppe: Based 😊 Men ja lad os håbe produkterne snart bliver billigere igen, i forbindelse med bedre handels samarbejde mellem stormagterne.

Jeg tvivler bare på hvor stor en forskel han gør, da han stadig har mange modstandere i kongressen og andre steder i toppen

10: Thedreamer M25
07/11, 15:23
Thedreamer

Og hvordan fanden var det nu man taggede folk i det nye arto

11: skattemor K20
07/11, 15:31
skattemor

10 - Thedreamer: du trykker på ders nummer der ude til venster man kan ikke bare skrive @ og så deres navn tror det er fordi arto ik er så super godt alvet

12: Thedreamer M25
07/11, 15:31
Thedreamer

11 - skattemor: I see, tak 😊

13: Toppe M32
07/11, 16:16
Toppe

9 - Thedreamer: Ja håber virkelig også på det 🙏🏻 Og ja der er stadig nogle kræfter der går imod ham. :/

14: nite X43
07/11, 17:14
nite

nå ja, og så er der jo lige klimakrisen, som Trump er helt ligeglad med.. Han er i det hele taget ikke særlig glad for videnskab, hverken når det kommer til klima, køn eller social ulighed.

15: cadamo K29
09/11, 21:24
cadamo

Jeg har ingen ord 🫠 eller, jo. Jeg har 1000-vis.
Men lad mig gøre det kort: de har jo så fået den præsident, de fortjener - og så må vi i EU jo forsøge at oppe os, så vi fremover forhåbentlig kan slippe for at være afhængige af nogen former for magtfulde statsoverhoveder udefra.

Men nej … r.i.p klimaet. Drill, baby, drill. Bare amerikanerne har billig brændstof og de rige mennesker kan flyve i privatfly 😎

16: Anders M32
13/11, 20:26
Anders

10 - er totalt tilfreds med at Trump blev valgt.

Log ind for at kommentere.

Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm