Debat Fri snakBetale for contentHar du nogensinde overvejet, eller kunne du finde på at betale for content online? F.eks, OF Det spiller selvfølgelig en rolle. Og vil måske gøre der hvis jeg kendte personen lidt (fra online) og der rent faktisk var lidt kommunikation. Billeder af damer er der jo massere af på nettet i forvejen, så der vil skulle lidt ekstra til, ja At betale for det? Nej, det har jeg ikke overvejet. Jeg har dog overvejet flere gange at sælge content. 9 - Myre: Det er ikke umiddelbart noget jeg vil gå i detaljer om i en offentligt debat, men overordnet set, fantasier 🤣 11 - Myre: Ikke nødvendigvis. Det gode ved fantasier, er at man kan sælge mysteriet, og lade køberen bruge fantasien 13 - Myre: Mit største problem er at det ville clashe med min offentlige person. Min profession gør at jeg eksempelvis ville være inhabil i sager, hvis klienter var forbrugere af andet content jeg lavede. 15 - Myre: Hvis jeg siger socialt arbejde, siger jeg vist ikke for meget 🤣 Jeg har overvejet anonymitet, men mine tatoveringer gør det praktisk talt umuligt 19 - Rizzministeren: Hvor meget måtte du af med der? 21 - Rizzministeren: Intet fredags slik til dig efter det Log ind for at kommentere. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm